28 Αυγ 2017

eLearning: Γεγονότα και στατιστικά που αποκαλύπτουν την δύναμη του

Το θέμα σήμερα δεν είναι αν το eLearning ωφελεί την επιχείρηση σου, το πραγματικό θέμα είναι αν μπορείς να ακολουθήσεις την τάση.

Παρακάτω παρέχουμε μερικά στατιστικά τα οποία θα σας υποδείξουν γιατί η επιχείρηση σας θα έπρεπε ήδη να έχει εφαρμόσει τέτοιες τακτικές εκπαίδευσης. Αυτά τα στατιστικά είναι τόσο δύσκολο να τα παραβλέψεις, που πραγματικά είναι δύσκολο να κατανοήσει κανείς γιατί οι εταιρίες δεν έχουν ξεκινήσει να χρησιμοποιούν το e learning.

  1. Σύμφωνα με το Brandon-Hall Study, η εξ αποστάσεως εκπαίδευση, τυπικά απαιτεί 40%-60% λιγότερο χρόνο από τους εργαζόμενους, από το να μάθεις το ίδιο εκπαιδευτικό υλικό σε μια παραδοσιακή αίθουσα. Αυτό συμβαίνει διότι το μάθημα μπορεί να γίνει με ασύγχρονο υλικό και να χρησιμοποιηθεί όποτε χρειάζεται από τους μαθητές και με αυτόν τον τρόπο δεν διακόπτετε η ροή των εργασιών. Να σημειώσουμε ότι η εξοικονόμηση χρόνου δεν επηρεάζει την ποιότητα της εκμάθησης, το αντίθετο θα λέγαμε.
  2. Το Ερευνητικό Ινστιτούτο της Αμερικής βρήκε ότι το E learning έχει ποσοστό ολοκλήρωσης του μαθήματος 25%-60% σε αντίθεση με την παραδοσιακή εκπαίδευση της οποίας το ποσοστό είναι 8%-10%. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι μαθητές του e learning έχουν τον έλεγχο της εκπαιδευτικής διαδικασίας και έχουν την δυνατότητα να παρακολουθήσουν ξανά το εκπαιδευτικό υλικό αν χρειαστούν.
  3. Ύστερα από την εφαρμογή ενός προγράμματος εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην εταιρία τους, η IBM ανακάλυψε ότι οι συμμετέχοντες έμαθαν 5 φορές περισσότερα πράγματα χωρίς να αυξηθούν οι ώρες εκπαίδευσης. Με το να διδάσκουν περισσότερα πράγματα σε λιγότερο χρόνο,  οι εταιρίες μπορούν να μειώσουν το χρόνο που ξοδεύουν για την εκπαίδευση του προσωπικού τους, και έτσι να τους έχουν πίσω στη δουλειά τους πολύ πιο γρήγορα, άρα μικρότερα έξοδα.
  4. Για ένα μεγάλο ποσοστό των εταιριών που ερωτήθηκαν, η γνώση μεταφράζεται άμεσα σε έσοδα. Συγκεκριμένα 42% των εταιριών είπαν ότι το e learning τους έχει οδηγήσει σε αύξηση του εισοδήματος.
  5. Σύμφωνα με την έρευνα του IBM, κάθε δολάριο που επενδύεται στην online εκπαίδευση αποφέρει 30$ στην παραγωγικότητα, κυρίως γιατί οι εργαζόμενοι μπορούν να επιστρέψουν στη δουλειά τους πιο γρήγορα και να εφαρμόσουν αυτά που έμαθαν αμέσως.
  6. Σύμφωνα με την εταιρία Molly Fletcher οι εταιρίες μπορούν να αυξήσουν κατά 18% την αφοσίωση των εργαζομένων τους.
  7. Ανεξαρτήτως μεγέθους οι εταιρίες αυξάνουν την χρήση του e learning. Παρά όλα αυτά μόνο το 41.7% από τις 500 μεγαλύτερες εταιρίες της Αμερικής , χρησιμοποιούν κάποιου είδους τεχνολογία για την εκπαίδευση του προσωπικού τους.
  8. 72% των εταιριών που ρωτήθηκαν πιστεύουν ότι το e learning βοηθάει στην αντιμετώπιση του ανταγωνισμού, μιας και δίνει την ευκαιρία να παρακολουθεί τις αλλαγές της αγοράς.
  9. Το e learning είναι μια από τις ταχέως αναπτυσσόμενες βιομηχανίες και συνεχίζει να αναπτύσσεται. Από το 2000 ο ρυθμός που έχει αναπτυχθεί είναι 900%.
  10. Τα έσοδα που έχουν οι εταιρίες από κάθε εργαζόμενο είναι 26% υψηλότερα για αυτές που χρησιμοποιούν τεχνολογίες συμπεριλαμβανομένου και του eLearning  και έτσι μπορούν να κάνουν περισσότερες εκπαιδεύσεις  (  να παρατηρηθεί ότι το 25% των εργαζόμενων εγκαταλείπουν την δουλειά τους διότι δεν έχουν προοπτικές εξέλιξης).
  11. Η IBM έχει κερδίσει σχεδόν 200 εκατομμύρια δολάρια αφού στράφηκε στο e learning, σύμφωνα με τον Dave Evans. Με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση οι εταιρίες  μπορούν να μειώσουν τα μεταφορικά έξοδα, τα έξοδα ξενοδοχείων, εξοπλισμού, καθηγητών  κ.α
  12. Το e learning κάνει καλό στο περιβάλλον. Το Βρετανικό πανεπιστήμιο σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε βρήκε ότι η παραγωγή και παράδοση μαθημάτων εξ αποστάσεως καταναλώνει 90% λιγότερη ενέργεια και παράγει 85% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα για κάθε μαθητή που παρακολουθεί ζωντανά ένα μάθημα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *